2009. július 16., csütörtök

Kötős-horgolós kérdések 4. forduló

Helen kötős-horgolós körkédéseinek következő fordulója :)

Általában hol szoktál kötni/horgolni? Van kedvenc helyed? Miért épp ott?

Általában otthon szoktam kötni/horgolni, kedvenc helyem ebből adódóan a saját ágyam, mert ott nagyon kényelmesen elvagyok, és szinte minden a közelemben van, amire szükségem lehet. Viszont képes vagyok úton, útfélen csinálni valamit :)

Volt, hogy egészen egyedi helyszínt/napszakot választottál az alkotáshoz?

Nem is tudom mi számít egyedinek. Volt már, hogy éjjel-nappal alvás nélkül folyamatosan dolgoztam valamin, akkor az éjszaka egyedi? Helyszín is volt már szerintem minden, amit el lehet képzelni, a fürdőkád is jó hely, próbáltam :D

Szoktál kézimunka közben mást is csinálni? Vagy ha alkotsz, akkor csakis arra koncentrálsz?

Nálam is a filmnézés az alap, vagy a zene szól, általában (kivéve éjszaka) mindig van valami nyüzsi körülöttem. Egyszerű mintáknál nekem is ment az olvasás, de mióta áttértem a telefonon történő olvasásra, azóta ezt nem sikerül megvalósítani, annál az egyszerű oknál fogva, hogy kicsi a telefon, s nem tudom kitámasztani, tartani meg ugye nincs mivel, mert sajnos még mindig csak két kezem van :)


2 megjegyzés:

Csilla írta...

Ettől a kádban kötéstől azért lehídalok :o)

Kangamama írta...

Telefonon történő olvasás?? Kedves Kriszta, áruld el kérlek, hogy ez meg mi a manó?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails