2009. július 5., vasárnap

Kötős-horgolós körkérdések 2. forduló


Helen által indított kötős-horgolós körkédések játék második fordulója volt már ugyan, de itt még nem válaszoltam. A blogján ugyan megtettem, de mostanra sikerült némi képet is készíteni, ezért megismétlem itt is.

A kérdések a következők voltak:
  • Miben tartod a kötő- és horgolótűidet? És az elkezdett munkát?
  • Egyszerre hány munkán szoktál dolgozni?
A válaszaim voltak:
"Sajnos nekem a rendetlenségben van a rendszerem, így mindenem szanaszéjjel van :(, zacsiban, dobozban, ágy alatt, szóval mindenfele, ahol épp van egy üres hely :D Igyekszem egyszerre egy munkán dolgozni, nagyjából ez szokott sikerülni is, de ha véletlen mégsem, akkor szintén maradnak a szatyrok és a dobozok :)"

És akkor íme itt egy kép, ahogyan én tárolom. Tudom, tudom, hogy nem így kellene, a kép összevisszasága is pont jelzi a kesze-kuszaságot, tehát abszolut jellemző, de ami a lényeg, hogy én mindig mindent megtalálok, amit épp keresek :)

A középső kép az asztalomon látható dolgokról készült, itt mindig azok az eszközök vannak, amin épp dolgozom, mert ugye ez kéznél van a közelemben. A többi pedig mindenfele a szobában, dobozok, zacsik halmaza :D
Pillanatnyilag megkezdett darabom nincs, csak az aktuális kézimunka, így arról külön kép nem készülhetett :D Tervem viszont annál több, de az agyamat nem sikerült lencsevégre kapni :D

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails