2009. augusztus 14., péntek

Játék, olvasás

Nöné és Jucus is játékra hívtak :)
A szabály a következő: fogd a könyvet, amit éppen olvasol, nyisd ki a 161.oldalon és másold be a blogodba az 5. mondatot. Add tovább a játékot 5 embernek.
Nos, ez pici fejtörést okozott nekem, ugyanis már jó ideje a telefonomon olvasok, és hát a telefon kijelzőjén ugye nem úgy jelennek meg az oldalak, mint egy könyvben. Ezért muszáj volt némi cselhez folyamodnom, remélem elnézitek ezt nekem, ugyanis a most olvasott könyv pdf formátumából veszem a 161. oldalt, és onnan az 5. mondatot, mely így hangzik:

"A vészbe küldöttek egymásra bámulnak."

A könyv pedig: Fable Vavyan: Álmok tengere.

Kicsit fáziskéséssel is reagáltam, külön bocsi ezért (mentségem lehetne esetleg, hogy szabin vagyok és nem otthon :D). Ezt is csak azért meséltem, mert nem igazán tudok most körbenézni, hogy kiknek lett továbbadva, s hogy ki az, akinek még tovább lehetne adni a játékot. Ezért aztán felajánlom mindenkinek, aki erre jár, s még nem játszott és lenne kedve, hogy vigye és játsszon velünk :))

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Köszönöm, hogy játszottál velem!:o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails