2009. augusztus 26., szerda

Restanciák...


Pici késéssel....
Csipianyu játszani hívott, miszerint mutassam meg mi van a táskámban. Elnézést, hogy képet nem készítek, de akkor káosz van mindig a táskámban, hogy azt talán nem kellene mutogatnom :) - viszont mindig megtalálom benne, amit keresek :)
A tartalma nagyjából, megpróbálom felsorolni a teljesség igénye nélkül:
- a noteszem (határidőnapló) mindig benne van, ez úgy néz ki, hogy a gyárilag hozzátartozó lapok mellett még tele van dugdosva mindenféle apró papírdarabkákkal is, amikre épp feljegyeztem valamit, s hogy el ne hagyjam gyors beledugom - rossz szokásom, hogy hiába a noteszem, mégis mindig apró papírdarabkákra jegyzetelek fel mindent :(
- telefon (telefonok), a kulcsaim, cigi, öngyújtó (tartalék is), golyóstollak (kék, piros, fekete), ceruzák, a szemüvegem, hajgumi, hajcsatt,
- rágógumi, headset, üres vagy épp megírt cd-k, dvd-k, pen drive (3 darab), filctollak (vékonyabb, vastagabb, színes, alkoholos és sima), sebtapasz, két-három darab különböző méretű horgolótű, valamilyen fonal, papírzsebkendő, egy üres szatyor, fájdalomcsillapító, és még általában van benne némi szemét is (merthogy az után nem szemetelünk, ilyenkor mindig a táskámba dugom amit eldobnék, otthon meg rendszerint elfelejtem kivenni belőle :D)
Nos, ezek után el lehet képzelni, hogy nem egy könnyű táskával rohangászom :), van, hogy a súlya eléri a 3-4 kilót is :D :D :D
Csipianyu, köszönöm, hogy játszhattam, remélem így is eleget tudtam tenni a felkérésednek, és akinek én tovább szeretném adni a játékot, az is Csilla , csak mert van egy gyönyörű szép horgolt táskája, és kíváncsi vagyok mit rejt :)))))


Másik restanciám, hogy Kata díjjal lepett meg :), pontosan egy "barátság és szép napot" díjjal, mellyel korábban Nöné is megajándékozott.


Remélem nem haragszol meg Kata, de nem küldeném tovább, viszont kívánok mindenkinek, aki erre jár, csodás napot!!!!!

6 megjegyzés:

Csipcsilla írta...

Kimerítő válasz!
Köszönöm!!
Nem is tudom mikor volt ennyi minden a tatyómban...

Névtelen írta...

En is mindig fèlòràkat agyalok, hogy kinek is adjam most ezt tovàbb, mert àltalàban mire hozzàm elèr, addigra màr mindenki megkapta....

Viktória írta...

:D Mintha csak az én táskámat írtad volna le!

Kriszta írta...

Viki, örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül :)

Magnólia írta...

Cigiiiii??? Irgum-burgum!!!!! Majd elmesélem, hogyan szoktam le..., ha érdekel.

Viktória írta...

A férjem mindig azt mondja, épp csak akasztott ember nincs benne...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails