2009. november 5., csütörtök

Thorpe sapi és díj


Húh, elkészültem a Thorpe sapival, sógorom kérésére. Bucilla, hálás köszönetem a remek leírásért, valószinüleg nem kísértem többet a sorsot ezzel a típussal :)) (bár azt mondják, hogy soha ne mondd azt, hogy soha :)) Kezdve ott, hogy nagyon nem szeretek körbe kötni, ennek a kezdése végképp kiborított, amikor 4 szemet 4 tűre kellett felszedni.... jaaaajjjjjj, meg pfúúúúú, de csak kész lett (és jóóó meleg, 75%-os gyapjútartalma van a fonalnak :D)

"Kicsi" fiam volt olyan kedves, hogy modellt álljon (ja a szálak akkor még nem voltak eldolgozva, csak nem akartam, hogy besötétedjen). Mivel neki icipicit nagy, ezért reménykedem benne, hogy sógorom fejére pont jó lesz.


A tegnapi nap meglepetése, hogy újabb díjat kaptam :)
Ezúttal újra Amilgade lepett meg ezzel a nagyon aranyos "Szeretem a blogodat" díjjal :)
Nagyon szépen köszönöm, igazán megtisztelsz vele :)

Megint bajban vagyok a továbbadással, mert nagyon sok blogot olvasok napi rendszerességgel, és nagyon sokat szeretek is....
Jól van na, megpróbálok "kemény" lenni :D :D :D, és kiválasztani 5 blogot:

És akkor legyen itt még egy szál árvácska is, ezt Macusnak és Marikának küldöm, jóval régebben ők is játszani hívtak, melyekben nem tudtam (nem tudok) részt venni :(, bocsi lányok!



6 megjegyzés:

elina írta...

Draga Kriszta...nagyon meghatodtam, hogy ram is gondoltal ezzel a dijjal. Koszonom puszi

Csilla írta...

Jópofa sapesz, de ez a 4 szem 4 tűn durván hangzik :)

Macus írta...

Nagyon köszönöm a virágot!
A sapkát kinéztem én is,de a sok tűs kötés se az én műfajom, aztán meg vastagot kéne kötnöm, de nincs 4-esnél nagyobb tűkészletem.
Macus

Anice kötős blogja írta...

Hú, én sem szeretem asok tűt-utoljára is, lecsökkentettem háromra, bár így nehezebb a mintát követni.
Jó kis sapeszt alkottál!

Timici írta...

a sapi nagyon jó lett!
a kezdés tényleg nem hangzik jól:/
de ügyesen megbírkóztál a feladattal;o)

Csipcsilla írta...

Köszönöm szépen a díjat!!!!
Nagyon jól esett, hogy rám (is) gondoltál!
Hálás vagyok érte!
Leled további örömöd a blogom/blogok olvasásában!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails