2009. december 8., kedd

Angyalka...

Mivel csak idén március környékén léptem a "blogvilágba", most nyílt alkalmam először "karácsonyi húzogatós" játékban részt venni.
Konkrétan a Csilla által meghirdetett játékra jelentkeztem, gondolván kezdjük akkor kis lépéssel :) Így is csupa izgalommal éltem meg az egészet, hogy kit fogok kapni, mit készítsek majd neki, tetszeni fog-e neki, odaér-e időben.... szóval önbizalomhiányban nem szenvedek hiányt :)))))) Csilla, neked hálás köszönetem a szervezésért, a türelmedért velem szemben (nem vagyok ám könnyű eset :D)!
Túlbuzgóságomban a csomagot még múlt héten postáztam (hiába, el kellett volna olvasni, hogy 7.-e után kéne....), dehát annyira izgultam :D, na ja, annyira, hogy képeket nem is készítettem :D

Akinek az angyalkája lehettem, egy általam nagyon nagyra becsült emberke, akit ugyan személyesen nem ismertem, a blogját viszont rendszeresen olvastam, a munkáiban mindig ámulva gyönyörködtem. Ő pedig nem más, mint Geta :)

Szerencsére az ajándokozottam készített képeket, amit a kíváncsiak ITT megtekinthetnek!

3 megjegyzés:

Eta írta...

Nagyon klassz dolgokat alkottál. :o) Én hasonlóképpen éreztem, miközben készítettem a meglepiket, és nagyon kíváncsi vagyok, mit fog szólni a megajándékozott.A képekcsak karácsony után kerülnek fel aha mama szerkesztésében. Hacsak addig nem teszi fel, akinek küldtem. :o) A sálért még mindig (vagy már megint) sárgulok. Azt hiszem azért készítek amigurumikat, mert azok hamar kész vannak. :o))

Csilla írta...

Igazán kár volt aggódni, nagyon nagy örömet okoztál és ezeket a sorokat olvasva (rendeszeresn kapok kedves sorokat a játékkal kapcsolatban) úgy érzem igazán megérte ezt megszervezni és ha ti is karjátok, lesz jövőpre is :)

elina írta...

Nezz be hozzam:-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails