2009. december 8., kedd

Apróságok...

... készültek...
Dettinek újabb sapka sállal. A sztorija, hogy szombat este dr. Szöszit néztünk, az ő fején látott egy hasonló sapkát, mire kitalálta, hogy ő is szeretne olyat. Mit tesz erre anyuka, gyors körbenéz milyen anyagmaradványok vannak még a tarsolyában, és vasárnap reggel nekilát. Délre be is fejezi, de akkor meg eszébe jut, hogy ugyan hogy néz ki egy sapka magában, sál nélkül, az olyan csupasz :D.... ééééssss estére kész is a kis együttes. :)

Pihenésképpen néhány filigrán készült az ablakokra... folyt. köv. :)

És egy újabb zongorakesztyű a barátnőmnek :)

Meg egy nagyimintás mamusz (az anyukám barátnőjének :D)


És hurrá, sikerült elfogyasztanom valamivel több, mint 1 (egy) kiló itthon fellelhető maradék anyagot :) Bele kéne húzni, mert még mindig van :)))) Nem tehetek róla, annyi szebbnél szebb fonalakat árulnak már manapság...

13 megjegyzés:

Timici írta...

milyen csini a lánykád az új sapijában!!! a sála pedig igazán különleges:o)

a filigránokat mivel vágod ki?

Kangamama írta...

Bomba jó, amit a lánykádnak csináltál. tényleg!

Eta írta...

Ez aztán tempó! Én egy hétig kínlódtam egy sállal. Szépek lettek.

nöné írta...

Nahát, mennyi szépség már megint!
Azok az ablakdíszek nagyon szépek!

Kriszta írta...

Köszönöm szépen :)
Az ablakdíszeket a kisebbik, keskenyebb pengéjű tapétavágókéssel szoktam kivágni.
Eta - ez a sál összvissz 6 sor :)

Macus írta...

Kriszta!
Apróságok? Azokkal is van munka rendesen!
Detti szettje nagyon jó!!!!
Az ablakdísz is szuper lett, zongora kesztyűt pedig én még sose csináltam, pedig nagyon jók. Azt a nagyis mamuszt is meg kéne már horgolni...
Látom, falod rendesen a fonalat! Ügyes vagy!
Macus

Viktória írta...

Én három hete horgolok egy sálat, úgyhogy ne mondd, hogy apróság! Nagyon ügyes vagy :)

Kataca írta...

Ja kérem, egy kreatív anyuka milyen jó is a háznál!!!
Nagyon ügyi vagy!
És a sebesség se semmi, én életem második leglassabb zokniját készítem éppen...(most 3 beteg gyerek mellett nem készül :( )

Csilla írta...

Nagyon cuki kis együttes :)Én is hasonlóan állok hivatalosan a fonalfalással, de lesz még az idén csak van ami még nem publikus.

Mamis írta...

Nagyon tetszik a lányod sapkája!!!!Persze a többi is nagyon jó!

Viki írta...

Azta', de jó lehet a Lányodnak lenni!:)

đettii. írta...

Nagyon aranyosak ezek a megjegyzések, és szerintem szuper anyukám lányának lenni!! Köszönöm szépen! :)

amilgade írta...

Azta!!!! Nagyon tetszik a sapka és a sál!!! Nagyon jól áll a lánykádnak!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails