2010. február 24., szerda

Ajándékok és díjak...

Macustól kaptam szülinapomra :D, egy adag Rikkerék féle előfonalat :)
Erről annyit jegyeznék meg, hogy egyik álmocskámat váltotta valóra, mert régóta szeretném én is kipróbálni milyen is lehet ez :) Hétfőn kaptam kézhez a csomagot, azóta simizgetem, annyira puha, már-már légies, hogy alig merek hozzáérni :)
Macus, nagyon szépen köszönöm itt is!!!

Származási hely: Fonalvarázs

Anyumék voltak hétvégén Hugoméknál, aki azzal lepett meg, hogy minden nőcinek küldött egy-egy általa készített virágot (horgolt virágok papírból fonott kosárkában).
Nos, eddig csodáltam, hogy mit ki nem hozott a papír és a horgolás ötvözéséből, de igazából a képek korántsem adják vissza, hogy ezek mennyire csodaszépek :))
Köszi Hugi, imádlak!!!

Származási hely: Fonalvarázs

Származási hely: Fonalvarázs

Származási hely: Fonalvarázs

Származási hely: Fonalvarázs

És végül, de nem utolsó sorban Csilla lepett meg két újabb díjjal, köszönöm szépen :))

Származási hely: Fonalvarázs

Ehhez a díjhoz tartozna, hogy 7 dolgot írjunk magunkról. Én ezt most szépen átugrom, aki kíváncsi az itt olvashat rólam :) És úgy láttam ez a díj igencsak körbejárt már, ezért tovább sem adom. Milyen kis gonosz vagyok ma :D :D :D

A másik díj, szintén Csillától:

Származási hely: Fonalvarázs

Ezt szeretném továbbadni Hugomnak, Macusnak, Nönének, Moncsinak, Jandónak, Etának, Zsininek.



7 megjegyzés:

Eta írta...

Nagyon szépek a virágok, nekem különösen a sárga tetszik, olyan jó tavasz színe van. :o)
Köszi a díjat. A macikat is szeretem. :o)
Jössz játszani?

Macus írta...

A húgod is nagyon szépeket készít.
A díjat nagyon köszönöm.
Az előfonalat használd egészséggel!

Jucus írta...

Gratulálok a sok-sok díjhoz!
Kíváncsi leszek, mit fogsz készíteni az előfonalból!?
Azok a horgolt virágok tüneményesek! Jó lenne horgolni is megtanulni:o)

nöné írta...

Huhú (nem vagyok bagoly:o), mennyi szépség leledzik itt, kérem szépen!
A díjat nagyon szépen köszönöm!

elina írta...

Huuuu mennyi gyonyoruseg! A dijakhoz gratula:-)

Névtelen írta...

Díj? Nekem???? XD, Köszönöm szépen, nagyon boldoggá tettél vele!

Jandó írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál. :)A fonal nagyon különleges, és a virágok is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails