2010. február 28., vasárnap

Játék és sálacska :)

Etánál játék van, az utolsó percig hezitáltam, hogy jelentkezzem-e, hiszen én már birtokosa vagyok nem is egy csodaszép horgolt állatkának, mely az ő kezei alatt születtek. Na de Röfiék győztek :)

Származási hely: Fonalvarázs

Még szerda este befejeztem (szerdán is kezdtem :D) a sálacskámat, abból a pihe-puha előfonalból, melyet Macustól kaptam :) Mintának a Csillánál látott leveles mintát választottam. Persze nekem azt sem lehetett ugyanúgy :D, három levélkére kezdtem, a végére pedig lefogyasztottam egy mintaegységre, majd azt is lefogyasztottam míg volt szem a tűn. Így lett kicsit nonkonformista sálacskám (ennyit a szabályokról és rólam :D).

Származási hely: Fonalvarázs

Származási hely: Fonalvarázs
Update, Csilla kérésére :))
Szélessége a kezdésnél kb. 31 cm, a hossza kb. 72 cm.
1oo gr fonal, 8-as kötőtű.

3 megjegyzés:

Csilla írta...

Csini sálacskád lett. Méreteket írnál? Mekkora lett, mennyi fonalból, hanyas tűvel?

Csilla írta...

ez inkább olyan nyakmelegítőszerű ahogy jobban megnézem. Érdekes fazonja van meg kell hagyni.

Macus írta...

Nagyon szép, különleges nyakmelegítő lett.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails