2010. február 15., hétfő

Sál és már kicsit tavasz :)))


Tavaszra várván (mint annyian :D) készült ez a vékony sálacska. Tuniszi horgolással, valami eszement módon :))))) Ugyanis csak egy 35 centis horgolótűm van, ez a leghosszabb, s hát, hogy adjam önmagam, nekem hosszában kellett horgolni (302 szem a hossza). Nem volt kis feladat :)

Származási hely: Collages

És ha már horgolótű... Kellett nekem minikosárka is - vagy inkább kehely, nem is tudom, de ilyesmi biztos lesz még nálam:

Származási hely: Collages

Na és ki kellett próbálnom a horgolt tojásokat is..... ha már tavaszt várunk, meg meleget, meg napsütést.... Kifújt, átmosott tojásokat tartalmaznak a horgolmányok. Az egyiken látszik, hogy keményítés után kiszedtem belőle a tojást, viszont igazából így már nem tetszik annyira, úgyhogy a többiben bennehagyom.

Származási hely: Collages

Lett még egy terítőm, de az még nem publikus :)

Ja, s még mindig a tavaszra várván... Engedjétek meg, hogy büszkélkedjek egy kicsit Hugicám csodáival :)))
A képet tőle kölcsönöztem, nagyon tetszik, ahogyan a horgolást és a papírfonást egyesíti, csodás virágoskertet hozott össze :))))







7 megjegyzés:

Lente Julcsi írta...

Hű de ügyesek vagytok!

Macus írta...

Az a sok szem nem semmi. Még emlékszem a férjemnek kötött sálra, 350 szemre. De ahhoz volt hosszú damilos tű.
A tuniszi továbbra is izgatja a fantáziámat, de szerintem majd előbb beszerzek hozzá tűvéget, amire tudok damilt szerelni.
A húgod papírfonását eddig is csodáltam, de a virágokkal szuper!

Jandó írta...

Hú, nagyon jók lettek! Mind tetszik, de a sálon ámulok leginkább. :)

Eta írta...

Szépek, ötletesek, és TAVASZVÁRÓK:o) Reméljük, varázsolnak is. :o)

Csilla írta...

Nagyon szépek a tojások és a tál is. A sálhoz kellett ám kitartás, mondjuk a tuniszi engem még mindig nem izgat annyira, bár van nekem pont elégféle hobby technikám nem hiányzik még ez is, a meglévőkre is jó ha jut idő. A hugicád rém ügyes, néztem nála is a virágokat, aranyosak lettek. Messziről azt hittem egy zöld sál vagy terítő sok-sok színes horgolt virág rátéttel. Lehetne így egy zöld alapra készíteni egy falai tavaszi díszt, egy zöld rece alap rá sok színes virág levélkékel. Na nem csináljátok meg ?:)

nöné írta...

Nagyon ügyesek vagytok Mindketten!
Tuniszi: 1x én egy rövid horgolótúvel készítettem egy szemüvegtokot, nekem már az is elég volt:o)

Erika írta...

Hát igen!!! Nem vagy ám semmi... várom mindig, mi újat készítesz, s egyszer csak tessék. Nagyon szépek lettek. A tojások is tuti jók. Miért nem tudunk többfelé szakadni??? Csilla ötlete nagyon tetszik, tiéd a rece alap, enyémek a virágok... Ha lesz kis időnk megcsinálhatnánk... puszika

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails