2011. február 18., péntek

Február...

Bár még nincs vége a februárnak, de annyi apróság készült nálam, hogy utána elvesztem a fonalat :D :)))) (érdekes lenne, mármint elveszteni a fonalat, megnézném magam milyen elvonási tüneteket produkálnék :D)

Hol is kezdjem....

Első héten megszületett a következő pulcsim. Szintén zoknikötőfonal, 75% gyapjú, annyi csellel, hogy hozzáfogtam egy szál bordó pamutfonalat:

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Inca nu s-a sfarsit luna februarie, dar am facut atat de multe lucruri mici, incat trebuie sa va arat :) In prima saptamana din februarie am tricotat inca un pulover. Contine 75% lana, dar am prins inca un fir de bumbac langa ea.


A maradékból mamusz lett (hiába, mamuszból sosem elég :D)

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Din restul de fire am crosetat un talpici (slipici). Am facut una si in albastru, dar nu am poza.

Mamusz készült még egy kékes színekben is, de fotó nincs :)

Egy horgolótűtartó, csak úgy, kíváncsiságból, hogy hogy nézne ki. Tetszett a végeredmény, ezért ment a boltba :D

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Am crosetat un etui pentru crosete, numai asa din curiozitate sa vad cum arata. Mi-a placut, daca va place si voua, il gasiti in magazinasul meu.

Szintén a kíváncsiság hajtott, amikor ezek a sminklemosó korongok készültek (ez is megtalálható a boltban):

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Am mai crosetat niste dischete demachiante, daca va place le gasiti tot in magazin.

Még mindig kíváncsiságból született Lucy nyomán ez a kismadár (van ám neki még vagy hat társa, de fotó nincs :D)

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Tot din curiozitate am incercat sa crosetez niste pasarici, dupa descrierea lui Lucy.

És akkor a változatosság kedvéért még mindig kíváncsiság (hiába no, nőből vagyok :D), Hekka nyomán az én bagolykám:

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Si o bufnita, dupa descrierea lui Hekka.

Születtek még kulcstartók, olyanok is, mint az előzőek, meg a változatosság kedvéért ilyen virágosak is:

Származási hely: Fonalvarázs 3 - 2011

Am mai facut brelocuri.

Azt hiszem nagyvonalakban ennyi, ha valami kifelejtettem volna az elmúlt két hét képeiből, akkor majd pótolom :D

12 megjegyzés:

nöné írta...

Mondd meg nekem, Te Kriszta, mikor csináltad ezt a sok-sok szépséges mindenséget? Adjál már nekem is időt, léééégyszi!

Kriszta írta...

Pedig a bejegyzés végéről le is felejtettem, hogy időhiányra panaszkodjam :))))) Nöné drága, ezek mind kis apróságok, amik pikk-pakk hamar elkészülnek (akár egy ebédfőzés közben :D)

Macus írta...

Olyan jó látni ezt a sok szépséget.
A horgolótűknek már régóta tervezek tartót, de most már csak megcsinálom valamikor. A tied nagyon tetszik.

Kriszta írta...

Köszike :)

Mázsa Viki írta...

Mind nagyon szép, amiket mutattál de ez a horgolótűtartó, hát teljesen levett a lábamról, nagyon tetszik! :)

Ela írta...

Foarte frumos tot ce lucrezi!Acum imi place in mod deosebit puloverul tau dar si pasarile!

Amanda írta...

A sok szépség közül én is a horgolótű-tartót választom. Nagyon szorgalmas vagy! Látom, ahogy horgolótűvel készül az ebéd.

Irenka írta...

Ejha! Mindezt két hét alatt!? Ügyes vagy. A pulcsi is , a tűtartó is és a virágos kulcstartók is a legkedvenceim (ahogy a mazsoláim mondanák).

Jandó írta...

Ó, mind-mind nagyon tetszik.Hát, és hogy pikk-pakk elkészülnek, jó neked :), ügyes vagy 8bár én ezt mindig is tudtam).

Kriszta írta...

Köszönöm szépen lányok :)
Multumesc frumos Ela :)

F.Gina írta...

Szuper a mamuszod ! (Meg persze a többi is :)) )

Kriszta írta...

Köszönöm szépen Gina :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails