2012. február 13., hétfő

Apróságok

Csak, hogy ne maradjak le megint magamtól, gyorsan felteszek pár apróságot.

Készült egy lila, zömében gyapjú anyagból egy sál. Érdekessége, hogy a minta újra "Krisztásítva" vagyon, mivel a megadott jelek szerint ennek egy szép hosszú sálnak kellett volna lennie, ahol a minta nagyon szépen fut felfele. Gondoltam egy nagyot, s inkább jó hosszúra kezdtem, miután a mintát már csak kétszer ismételtem :D (Vallom, hogy a minták azért vannak, hogy legyen amit személyre szabni :D)

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Végülis lett egy hosszú kunkorodó sál belőle, ami nyak köré tekerve szerintem jobban kiadja a minta szépségét, mintha egyenes lett volna :

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Az anyaga "zömében" gyapjú, több szál (5) van összefogva a lila különböző árnyalataiban, melyekből egy szál az, ami műszálas. 4-es tűvel gyorsan is haladtam :D
Méretei: 20 centi széles, fenn a keskenyebbik rész 180 centi hosszú, az alsó rész viszont szépen kifekszik kb 270 centire :)))))
Súlya 150 gramm, ami megy a fonalfalóba.

Azért azt halkan megjegyzem, hogy mivel decemberben vettem utoljára fonalat, vagyis már majdnem két hónapja absztinens vagyok :D, élvezem, hogy szinte bármi amit készítek mehet a fonalfalóba. Igyekszem még egy darabig ellenállni a vásárlásnak, jó lenne, ha erősen megcsappanna a készletem :D

S némi tényleg apróság a végére: egy telefontartó és 6 darab poháralátét, ami összesen nyom 58 grammot :D:

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

És még lenne mit mutatnom, de azzal még várnom kell, amíg odaér ahova készült :)))

3 megjegyzés:

nöné írta...

Az a sál nagyon baba lett! Gyönyörűséges! Teljesen igazad van mind a mintát, mind a fazont illetően:o)

amilgade írta...

Gyönyörű a sál mintája, és milyen jól áll a leányzón!! ;-)

Irenka írta...

Az a sál nagyon tuti lett! Szépséges, profi munka.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails