2012. március 26., hétfő

Csere-bere fogadom.....:D

Mutizhatom, odaért :D, nem mellesleg imádom a cserebizniszt :D

Nos, az úgy történt, hogy meglátva Elina szappanjait erős vágyat éreztem az iránt, hogy magamévá tehessem :))))) Gondoltam egy merészet, s megkérdeztem nincs-e kedve cserélni.... és volt neki :D Meg is érkeztek a szappankái, amit itt is nagyon szépen köszönök!!!
No de itt következett az a pillanat, amikor sikeresen kétségbe estem, mert mit is ad az ember lánya egy profi horgolósnak...... Elvetve pár megkezdett ötletet, gondoltam egy merészet, miszerint a szabónak sincs öltönye, no meg nekem sincs még SBS-em (azért ez hihetetlen, ugye?) s készítettem neki egy szép zöldet :D Tetszik neki, azt mondja :D

Adatok: méreteit tekintve kb. 163 x 79 cm, anyaga szerintem gyapjú (címke rég az enyészeté :D), súlya 170 gr, ami játszik a fonalfalóban is :)

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Ekkortájt volt (van?), hogy ők is készítenek "közös takarót", gondoltam, ha már úgyis postázok, akkor küldök neki pár négyzetet is:

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Közben izgatta a fantáziám a kis könnyű nyári fejkendőcske is, naná, hogy ez is SBS (s még mindig nem unom :D). Nóri, linkelt egy SBS mintás fejkendőt, amit leírás alapján annyira nem sikerült értelmeznem (hiába, még mindig csak rajz alapján tudok bármilyen nyelven horgolni :D), úgyhogy itt is mentem a saját fejem után, így született meg ő:

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012
,

ami azóta egy gyönyörű szép kislány fejecskéjét dísziti:

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Készült még néhány aprócska virágos hajcsatt, ami a boltban várja új gazdáit :D

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012

Na meg múlt héten készült még két körboleró, a fehér mintájára, de azokat még nem fotóztam :D, hozom hamarosan....

4 megjegyzés:

Szvercseg Henriett írta...

Nagyon sok szépséged van:) A hajcsatok nagyon vidámak:)

Kriszta írta...

Köszönöm szépen :)

Tündérlátta írta...

Nagyon szép a zöld kendő!!

Kuruczné Marcsi írta...

Nagyon szép lett a kendő is, meg persze minden :o)
Egy ilyen szappanos-fonós-kötős cserebizniszben én is szívesen bennelennék :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails