2012. augusztus 8., szerda

Táskák, neszik

Sikerült két hetet szabira jönnöm, ezért úgy gondoltam, hogy az első héten nem dolgozom megrendelésen (onnan is szabit kaptam magamtól :D), hanem készítek valami mást...

Így készült a múlt héten ez a mohaires kendő (Elise Shawl a becses neve) bontott fonalból, a mohair mellé egy aranyszállal. Nem mértem le, nem tudom mennyi anyag van benne, csak, hogy 3-as tűvel készült:

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012


Horgoltam még egy fekete táskát, ami narancssárga bélést és díszítést kapott (horgoltam még egyet narancssárga színben, de az még várja az utolsó simításokat :D).
Anyagát tekintve 10 deka műszálas fonal (Lisa), 3-as tű, méretei 30*23 centi, 68 cm a füle és cipzárral záródik (ez hozzáférhető a boltocskámban):

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012


A következő két neszesszer a bélésre és a záródásra várt,

A narancsos anyaga Alize Bella Batik, a kékes pedig Alize Bahar Batik (a lentebb látható táska maradéka)

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012
,

ugyanúgy, mint ez a táska (a képen még nincs bélése és záródása, de befejeztem ma :D):
Majdnem 300 gramm ment bele, a maradékból készült a fentebbi neszi, 2,5-es tűvel horgolva.

Származási hely: Fonalvarázs 4 - 2012


És akkor vissza a megszokott kerékvágásba :)

1 megjegyzés:

Brigi írta...

nagyon tetszik a kendo! szep a fonal kombinacio :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails